Näst nästa helg.......

Då kommer jag åka till Sverige!
Ser fram emot det väldigt mycket. Helt underbart att komma hem innan sommaren har börjat.

Jag tog en titt i plånboken och tänkte, fasen, det är två veckor till jag ska hem. Nu gör jag något roligt och får ett bra avslut på den här terminen.
Jag bokade en bil och har bokat hotell i Destin, Florida.
Destin ligger ca. 2.5 timme söderut, nere vid kusten. Jag åker dit med min rumskamrat Andrew.
Det kommer bli shopping, sol och bad samt rundturer in området vid kusten. Tanken är att vi ska vara tillbaka lördag natt / söndag.

Jag kan meddela att jag just nu har 3st A och ett C i betyg, vilket är väldigt bra. Det har varit lättare att studera här än hemma, kraven verkar inte vara allt för höga.

Jag återkommer efter helgen med egna bilder.
Mvh / Johan


Resvägen från Troy, Alabama



Hotellet i Destin Beach, det ligger mitt i smeten!



En stor och härlig pool väntar!



Ett av flera shoppingområden



Båthamnen i Destin



Och vita stränder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0