Långhelgen slut

I fredags var det fest hemma hos några kompisar, det var roligt.
I lördags åkte vi till Dorthan, men vi stannade inte på kvällen som det var tänkt. Vi åkte tillbaka till Troy.
Igår så spelade jag tennis med Carlos, det gick sådär, jag har inte spelat på 1,5 år så lite mera träning sen kommer det gå bättre!
Igår var det även fest, jag hade inget att dricka och de säljer inte alkohol på söndagar i Alabama. Så vid tolvslaget åkte vi till Walmart och köpte öl (måndag morgon). Jag gick till festen igårkväll till fots trots uppmaningar att man inte skall röra sig utomhus nattetid från både polis och av skolan. Jag tycker de förstorar upp allt väldigt mycket. De har inte tagit 33-åringen som knivhögg den där tjejen än men jag tror inte han rör sig i dessa trakter just nu. Jag gick med Katie och vi såg flera polisbilar under vår promenad på tio minuter, så man känner sig trygg iallafall.
Vi hade trevligt, jag satt och sjöng med när grabbar från Alabama sjöng och spelade gitarr på verandan. Riktigt härligt, träffade många nya vänner.
Imorgon börjar skolan igen, jag satt och pluggade i fredags och var först med att lämna in mina assignments via internet så det kändes bra, fick ett gott ord från läraren.

Må väl

/ Johan



Jason, en av mina tre rumskamrater. Han spelar lite Nintendospel på datorn



På väg till Dorthan



Det har vart halv flagg hela helgen, jag tror det är efter skjutningarna i Arizona



Det finns inte så mycket att se utmed vägarna



Muuuu



Strippklubb, såklart



Det finns en hel del övergivna platser!



Någon gillar skyltar



Kommentarer
Postat av: mamma

Kul att du fått så många nya vänner. Hoppas du är lite mer blygsam i deras sällskap än vad du är på bloggen.

Kram

2011-01-17 @ 22:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0