NU....

..känns allt bra!

Jag trivs jättebra med mina rumskamrater. De är trevliga alla tre. Jag kanske kan ordna lite bilder på dom med tiden. Jag var och köpte lite mer saker till rummet idag, så nu är det nog färdiginrett med tanke på den korta tiden jag skall vara här. Ja tiden går fort :)

Kurserna är intressanta och det känns faktiskt roligt att göra de assignments vi får.


EN läskig sak hände i tisdags natt bara ett kvarter ifrån mitt hus. En tjej från skolan blev bortförd i sin bil och knivhuggen. Hon ligger nu på sjukhus och läget är stabilt. Hon bor med sin familj i ett hus här i Troy. Hennes pappa är pastor i en kyrka i Troy. Polisen uppmanade folk att vara uppmärksamma och att ta det lugnt, så det är väl bara att följa det rådet.

Ha det gött!
/ Johan


Min rumskamrat Jasons bil. Vi körde till Walmart och handlade lite idag



Jason Towe från Enterprise, Alabama



Jag köpte mig en TV



Skrivbordet mitt. Ny lampa införskaffad idag



TV installerad!



Även kalendern ovanför skrivbordet är inhandlad idag



Frysmiddagar är alltid bra att ha! Speciellt när de kostar ca 14kr styck!

Kommentarer
Postat av: mamma

Otäck historia, tur att du inte har någon bil att ta. Du verkar fått till det ganska bra i ditt enkla rum, t.o.m egen TV.

Imorgon har vi födelsedagsuppvaktning här, och på lördag åker vi ut till landet. Ev följer mormor med.

Nu är snart tvättstuga och dusch klar, jag ska måla lister i helgen. Sedan är det bara tvättmaskin och frys kvar.

Ha det riktigt bra.

Kram

2011-01-13 @ 21:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0