Tisdag i Troy

I morse var jag ute på en liten promenad med en kompis som heter Carlos. Vi gick en runda på en timme, jag hade med mig kameran.
Sedan var det lunch med internationella gänget i baktistkyrkans lokaler. Gratis mat och trevligt folk!

Just nu sitter jag på rummet och sätter ihop mitt schema för mina kurser. Min kinesiske vän kom just in. Vi skall åka till mataffären klockan fem, det går en buss dagligen eftersom det ligger en bit bort.

Imorgon börjar kurserna, det skall bli intressant att börja nu!
/ Johan


Promenadvägen runt campus



Här är mitt schema som jag gjorde i Exel



Lyktstolpe på campus



Bibb Grabes building



En av alla gator i Troy, det är inte mycket att se kan jag lova. Jag har roligare på campus



Jag var och kikade på telefon i en butik på väg mot centrum.



En av många kyrkor på Troy, det finns många som är väldigt troende



Många hus står tomma






Ålderdomshemmet



Carlos



Stor stadium för amerikansk fotboll

Kommentarer
Postat av: Kenan

Härlig promenad, synd att gatorna ser så tråkiga ut. Har du varit i "centrum" än? Schemat ser bra ut, väldigt lite i skolan, men kan tänka mig att det blir mycket att plugga själv hemma.

2011-01-05 @ 13:16:25
Postat av: Johan Z

Det var typ centrum :-)

Ja vi får se hur mycket man får att göra. Skall köpa böckerna snart så, blir intressant!

2011-01-05 @ 14:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0