Sweet home Alabama

Japp....det är allt bra gött här nere i djupa södern.

Men snart är det hemgång som gäller. 7:e  maj landar planet på arlanda med en lönnfet svenne med hockeyfrilla som hoppas på ett välbetalt jobb i storstaden. Nej riktigt så illa är det kanske inte, men lite!

Annars har jag väl inte så mycket att berätta, allt rullar på. Betygen ser bra ut fortfarande och jag är inte pank!


Här sitter mina grannar och tar det lugnt i skuggan. Vi hade 25 grader varmt idag och solen bränner verkligen



Vi tur en rundtur i Troy. Kikade på pioniärmuseet och i lite pantbanker



Mjau sa katten som kom och la sig brevid mig vid museet



Inte en kotte här



Jag fyndade ett Nintendo-spel för $2 på en pantbank


/ Johan

Kommentarer
Postat av: sten zäta

Acceptabelt alternativ till Santessons och Pingstkyrkan en lördagmorgon?

Sola på lite-brunt fett lär vara snyggare än vitt.

ha det

lilian

2011-03-23 @ 05:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0