Troyabama!

Hej på er!
Igår skrev jag klart ett reportage till min hemsida om just Troy som övergiven stad.
Här kan ni läsa om Troy och se bilder från samhället

http://www.tspr.se <---- KLICKA PÅ LÄNKEN

För övrigt så kämpar jag på med studier, jag får återkomma när det händer något extraordinärt.
Det har vart kallt igen och ösregnade senast idag.

Till helgen tar jag en långkörare till Florida och hälsar på Sara. Det är 88 mil enkel resa. Jag drar redan på torsdag och är åter i Troy på söndag.

Bilderna nedan är från min och min rumskamrat Andrews stadspromenad i Troy

/ Johan


Vi började med lite mackor nere vid torget i denna sandwich restaurang



Andrew hugger in



Servetthållare



Interiört



Höjden av slöhet, drive-thru bank!



Troy, fotat mot stadskärnan

Kommentarer
Postat av: sten zäta

Fina bilder från Troy, men så ledsamt. Finns det överhuvudtaget underlag för kriminalitet i stan?



Skönt att du inte är ensam. En viss förståelse för din resa till Florida infinner sig. Ha så kul och kör försiktigt. Men det var väl inte så många hästar i motorn................



kram lilian



2011-02-09 @ 06:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0