Dagsutflykt till Montgomery

Det blev rätt så trevligt. Vi blev körda av skolan till ett köpcentrum. Det var ganska kass, så jag och 5 kompisar tog en taxi till ett till köpcentra. Jag hittade lite kläder, byxor bland annat. Inte så lätt att hitta vettiga brallor här utan att man ser ut som Hillbilly-leffe (breda och säckiga).

Bussen gick från skolan 09.30. Jag var på fest igår och la mig 04.00, så det blev inte så mycket sömn inatt. Skall försöka ta igen det ikväll. Imorgon blir det söndagsplugg!

/ Johan



På väg



Fläska på med lite Philly Cheesestake



Det börjar bli rätt behagligt i solen nu



Taximannen, som jag för övrigt pratade lite affärer med. Vi skall höras efter helgen



Mina shoppingglada vänne från Kina



Solnedgång i Alabama

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0