När skolen skiner

...så får man pass på att njuta lite!

Jag var ute på en promenad igår till torget nere i "centrum" i Troy. Jag gick dit med en kompis.
Vi gjorde en ordentlig promenad dit och sedan runt campus tillbaka, cirka 1.5h.
Det var inte så mycket att se där inne kan jag säga, men nu har jag vart där iallafall.

Nu är det snart helg, många åker hem denna helg för vi är lediga på måndag (Martin Lugher King Jr. Day).
Jag tror att två av min roommates åker hem idag, så jag får hänga med lite annat folk istället.

Imorgon blir det lite tennisspelande om vädret tillåter. Jag köpte ett racket igår på WalMart.

Trevlig helg!
/ Johan









Det bruna huset sägs vara det äldsta i Troy, ca. 150 år. Vilket skämt :)



Katie (Katarina). Hon är från Tyskland



Järnvägsspåren. Tågen tutar hela tiden, för det är massvis med obevakade övergångar i Troy






Det kan ju vara smart att stänga av vattnet i fontänen när yttertemperaturen understiger en grad minus

Kommentarer
Postat av: Patrik

Som vanligt kul o se lite bilder från din vistelse i Troy! Får lite wild wild West vibbar av miljön, med en touch av staden där My name is Earl utspelas:)

2011-01-14 @ 21:47:09
Postat av: PatrikR

Det är ju precis så här man vill att det ska se ut. Perfekt upplägg för en amerikansk skräckfilm! :)

2011-01-15 @ 19:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0