Februari

Om 30 dagar är det springbreak! Yippie!

Det har varit blandat väder här de sista dagarna. Vi hade så varmt som 22 grader. Men i måndags och tisdags så har det regnat, igår hade vi massa blixtar här och ösregn. Idag var temperaturen nere på hela två grader! Det var jag inte beredd på i morse när jag gick till skolan.

Jag har förrutom att börja springa, även börjat simma! Det finns en inomhuspool där studenter får hålla till. Så jag kör 30minuter tisdagar och torsdagar. Kosten är även ändrad, januari var tillägnat skräpmaten. Denna månad blir hälsosam!

Ikväll blir det bio. Varannan onsdag har skolan tillsammans med biografen i stan ett avtal där studenter får gå på bio för en dollar! Jag skall dit med två amerikanska vänner.

I helgen blir det lite fest och massa plugg. Har en hemtenta som sträcker sig över helgen i Advertising Sales!
Wish me luck!

/ Johan



Troy University Natatorium






Jason och Andrew. Två av mina rumskamrater



En bild på Ella från Stockholm, hon mår bra!

Kommentarer
Postat av: Moster

Hej

Du verkar ha ett späckat program. Bra med daglig motion och lite sundare mat. Här hemma är det 3 grader så det tar bra på snön. Trottoarerna är fortfarande isiga så det är dobbade löpskor som gäller.

Kram

2011-02-03 @ 07:36:33
Postat av: mamma

Vilka omslag i vadret. Har hade vi 38 grader i forrgar, men idag ar det lite mattligare. Bra att du borjat trana, du ar sakert i fin form tills du kommer hem. Kram

2011-02-05 @ 08:32:32
Postat av: Sara

hahaha...Johan den där hälsosamma kosten såg jag inte mycket av i Florida;)

"vad vill du ha till frukost? -nä, det är lugnt jag tar något på Mc'donalds tror jag" tsss..!

2011-02-21 @ 01:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0